lördag 16 mars 2019

VÄNTAR PÅ VÄRMEN.....

KYLIGA DAGAR, VÄNTAR PÅ VÄRMEN, KANSKE NÄSTA VECKA. (NÄSTAN) HELA SKOGSVÄGEN PÅ EN BILD, JAPP....
 FREDAGSMYS INOMHUS, MAN FÅR FÖRSÖKA HITTA GULDKORNEN I TILLVARON...
 STÖRRE HACKSPETT, HANE, DET RÖDA AVSLÖJAR....
 SKOGENS ELEGANT, RINGDUVA, KAN MAN VA FINARE, JAG BARA UNDRAR?
 FARMOR FIXAR FARFARS FAVORIT FISK, STEKT SALT SILL, DET DUGER LÄNGE.....
 OCH HEMBAKAT BRÖD, RECEPT PÅ MJÖLPÅSEN SÄGER STORASYSTER.....
SI-SI-SI-SI-SI-SI, I FALLANDE TONER. DÅ HÖR DU EN RÖDVINGETRAST, DEN MISTA TRASTEN. JAPP..

1 kommentar:

Olle Wirén sa...

Ser att jag är besökare nr 71384 just nu, det är väl bara Trump som har flera. Men det han skriver är ju bara skit. Det du skriver är riktigt läsvärt och sevärt för du tar fina bilder med dina "enkla" kameror.
Jag längtar nu rejält till Rekekroken. Jag är rädd att våren hinner passera innan jag får med mej HSB, hon har alltid så många måsten inskrivna i sin agenda. Här uppe i norden är det fortfarande nästan vinter. Även om termometern visar + 7 grader är det isiga vindar och många vindar.
Kalla vindhälsningar från norra Vänerns kust