fredag 7 februari 2014

NÄRA BILDER...



 MOBIUSKAMERANS BILDKVALITE ÄR HÄFTIG OCH MED LJUSA HÖRN. ATT KAMERAN "TRYCKER AV" VAR FEMTE SEKUND ÄR BEKVÄMT. BARA O FLYG...
 JA, MOTIVET ÄR UTTJATAT MEN BEKVÄMT, PÅ CYKELAVSTÅND...
 OCH VINGEN FUNKAR HELT SUVERÄNT I MIN VÄRLD....
 UNDVIKER ATT FÅ HIMLEN MED, VINKLAR NER KAMERAN ORDENTLIGT, JAJAMEN...
 FÖR ATT FÅ TYNGDPUNKTEN RÄTT SÅ HAR JAG FLYTTAT ACKEN LÅNGT BAK...
 ÄN ÄR DET HALVERADE PAPPERSBRUKET IGÅNG, MEN TIDNINGSPAPPER ÄR INTE DAGENS MEST EFTERFRÅGADE PRODUKT, NÄ....
 FÅGELMATNING ÄR TREVLIGT, OCH TALGOXARNA ÄR TACKSAMMA ATT FÖRSE MED MAT. ALLDELES VID FÄLTKANTEN...
EN GRÖN GRÄSPLÄTT SOM JAG KALLAR "FÄLTET", FÅR SE NÄR JAG BLIR BORTKÖRD, HA. HA...
ETT PROGRAMMERINGSKORT ÄR PRAKTISKT NÄR MAN SKA INSTALLERA  BROMS T.EX., SÅ INTE PROPELLERN SNURRAR NÄR JAG LANDAR VINGEN. NÄ.....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej,

det är väl roligt med en kamera som funkar bra !

Min Mobius blir störd av mitt reglage. Flög med annat i dag och då funkade det. Hade ett TMM, nu har jag satt in nåt billigt skräp från Kina....

Ha det och jag ska berätta vad som hände när jag var ute oc flög i dag...jag säger bara att när jag flyger händer alltid nåt.


mats

Björn Buskflygare sa...

Bra att du kom på felet, modellflyg är ständiga utmaningar. Att övervinna svårigheter..
Väntar på rapport. Björn..