lördag 1 oktober 2011

MAKALÖST VÄDER.......




KYLIGA NÄTTER, DAGS FÖR HÖSTENS FÖRSTA BRASA....


LITE VIND NÄR SOLEN SÄTTER FART PÅ LUFTEN.






HÄR MINA KÄRASTE LEKSAKER.

TVÅ GÅNGER CYKLADE JAG TILL FÄLTET IDAG.

MÅNGA FLYGNINGAR BLEV DET MED 65 GRAMSMODELLEN.






DEN GILLAR JAG, TUR ATT JAG ÄR NÖJD MED DE SMÅ.

JAG ORKAR INTE MED STORA...









MFT. SÄLJER FALLSKÄRMSHOPPARE I DET MINDRE FORMATET. FEM FÖR 75:-..

DE KAN MAN HA MYCKE ROLIGT MED.












MEN FÖRST FICK JAG FIXA ETT SLÄPP.

DET ORDNADE JAG PÅ FÄLTET AV ETT SERVO OCH EN SÄKERHETSNÅL!











JA JAG RODNAR NÄR JAG TÄNKER PÅ ALLA FINA MODELLER SOM FINNS I DETTA LAND..............









CHAMPAGNEPROVNING PÅ LASTPALLARNA, DET MISSADE NI.

TREVLIGT FÖR MEJ SOM INTE BESÖKT SYSTEMBOLAGET SEN DE BYGGDE NYTT I BYN, 1982!!!

2 kommentarer:

Renate sa...

Haha,klappa älgen hmdu klappade den inte så nu vet vi inte vad han/hon hade gjort?blivit arg kanske,inte värd att prova.Trevlig hemsida du har.Mysigt med brasa,det är väl inte "konsumved"???

Björn Buskflygare sa...

Tack för de vänliga orden Renate.
Din sida är helt proffsig, men du kan ju mycke.

Klicka på flygbilden så ser du ditt hus lite bättre.

Men kameran är ju inte stilla så skärpan blir sådär.

Nej, men jag väntar på Konsumveden! Har du hört nåt?