fredag 15 januari 2010

DÅLIGA DAGAR...

Ibland har jag mindre bra dagar, det är då sant. Som när jag köpte en FLYCAM ECO kamera för nästan 600:- från MFT. Allt var ju så bra, in med sladden i mottagaren så får man ström, och dessutom styrning från sändaren.
------
Men jag missade att den bara har VGA= 640x480 upplösning på stillbilder. Vad kan man använda en sådan kamera till? ----

FLYCAM ONE 2, till vänster flög jag bort tillsammans med modell och allt när jag missade ackvarnaren på sändaren. Den var bra. ------

Turnigy, den vita gick sönder ganska omgående, en brytare var för dåligt monterad, lödningarna lossnade.------------

Den högra, "Nyckelring" kameran, kostar 200:- hos Priskungen och är en riktig pärla. Filmerna blir förvånansvärt skarpa, kan rekomenderas! Väger bara 14 gram! Men du får köpa till ett Micro SD kort, men det gör man gärna för det är bytbart!

Inga kommentarer: