lördag 19 september 2015

KÄRT ÅTERSEENDE...

 REIJO, BÄSTA GRANNEN, HITTADE MIN BORTFLUGNA IDAG, LÅNGT FRÅN FÄLTET...
NÄR JAG KASTAT IVÄG, FÖR NÅN VECKA SEN SÅ SATTE JAG MEJ VID SIDAN AV BÄNKEN!?!? MODELLEN ÄR FRÅN JUNI 2010...
 MIN NYA, EN HÅLLBAR MASKIN, FURULIST, KM 2 VINGE OCH 60 MM. HJUL......
 OCH LÄMPLIG FÖR FLYGFOTO, TROR JAG...
 MED MIN KÄRA MOBIUS, FÖRSTÅS....
 25 GRAMS MOTOR SKA VÄL RÄCKA...
 BLÅSTE 6-8 SEKUNDMETER IDAG MEN PROVFLYGNINGARNA FUNKADE ÄNDÅ...
 KANSKE NÅT FÖR FARFAR SOM GILLAR CYKLAR, IKEABESÖK ÄR TREVLIGT...

2 kommentarer:

Daniel sa...

Bra gjort Reijo!

Vi kan skaffa en sådan lastcykel på Lilla snickeriet om du vill?
Bara smsa så beställer jag, finns i Danmark.
Med vänlig hälsning Daniel

Björn Buskflygare sa...

Ha, ha, märker att du är sugen. Vi får se, för transport till Bussgodsterminalen förstås. Hörs!