onsdag 10 mars 2010

FÖRSTA GÅNGEN I ÅR...

Som av en slump träffades vi på Hökafältet en dag i Mars, jag väntade på att Gun-Britt skulle bli fin i håret och Daniel var i "vänteläge" i jobbet..


Här på Hökafältet i Halmstad har vi hållit till sen länge, men nu har vi haft ett uppehåll ett tag.










Men i år har vi tänkt utnyttja denna fina anläggning. Daniel är kanske lite ledig och jag kommer med morsans bil från de stora skogarna i Småland. Jo jag får låna den jag har frågat!

Ännu är det snö även här nära havet men det stundar sköna dagar framöver får vi hoppas. Här kan man dessutom träffa många modellflygare att må bra tillsammans med.




Daniels Blaster hänger hemma på väggen inte så långt härifrån numera så han kan ju lätt fara hit och flyga på kvällarna. ---"ska fixa en låda så jag kan transportera modellen på cykelkärran"-----. Han köpte även nya ackar igår så nu är han rustad för sommaren..




Daniel var bara 14 år när han var här första gången så det mesta är välbekant. Även många modellflygare är kvar här från den tiden och nya har tillkommit. Så vi hoppas på en fin sommar tillsammans här på Hökafältet....










Inga kommentarer: